14 de novembre del 2010

1r Accèssit al 32è Premi Baix Camp per a Joves Escriptors

Reus. 13 de novembre. 20 hores. El Vent dels mocadors brodats guanya el 1r accèssit al 32è Premi Baix Camp per a Joves Escriptors.  

No vaig poder fer agraïments, que haguessin estat per a Jordi Julià, pel verb "defallir"; la meva mare, que m'ha demostrat que l'emoció poètica és visible i que de cap manera s'ha de restringir a uns quants; els meus avis, perquè "ja ho sabien", cecs de confiança, i tota la gent que em dóna suport i em suporta, els qui dia rere dia intenten entendre'm i em fan la crítica literària dels poemes i els qui van omplir i segueixent omplint de paraules el silenci al qual em van condemnar fa un temps.

El Vent dels mocadors brodats es publicarà conjuntament amb l'obra guanyadora, Itineraris d'Ivan Vallejo, i Les branques de l'heura de Gemma Ordóñez, a l'editorial Cossetània.

Difusió de la notícia:

2 comentaris:

  1. Enhorabona!Fa uns anys també vaig ser finalista en aquests premis d'Òmnium. Et faran un llibret preciós a Cossetània, ja ho veuràs.
    M'agraden aquests misteris, seguiré passant-m'hi.
    Salut!

    ResponElimina
  2. Per molts anys igualment! De ben segur serà molt ben editat. Vaig estar molt contenta en saber que publicarien El vent... Gràcies pel comentari.

    ResponElimina